fredag den 1. juni 2012

På besøg hos Farfar og Bedste/ Visiting Grandfather and Grandmother!

Hej Bloggen! Idag har min søster og jeg været hjemme hos vores farfar og bedste! Det var rigtig hyggeligt. Her er nogle billeder! F.F.F#

Hey Blog! Today my sister and I visit our Grandparents.It was a very nice day. Here is some pictures! F.F.F#

                                         På vej til Lossepladsen/ On the way to the landfill.

                                                     SKILDPADDE IS/ ICE CREAM!


 
                                              Bedste og søster/ Grandmother and sister.
 
                                                                       Mig/ Me.
 
                                                              Farfar/ Grandfather.

                                  
                                                   På vej hen til bussen/On our way to the bus.




                                                  Min søster i bussen/ My sister in the bus.
 
                                                        Mig i bussen/ Me in the bus
                                             
                                                    Min lille søster/ My little sister.                

2 kommentarer:

  1. Du er jo en super blogger :-) du ved hvor din kreativitet kommer fra ikke ? :-) fed billeder

    SvarSlet
  2. Tusind tak Roxy! :) Og jo jeg ved godt hvor min kreativitet kommer fra :) !!

    SvarSlet