lørdag den 14. juli 2012

GOODBYE DENMARK, AND HELLO CZECH REPUBLIC!


Hej Bloggen!
I nat rejser min familie og jeg til Tjekkiet. Jeg glæder mig utroligt meget til at komme derned og slappe af og bare hygge. I kommer desværre ikke til at høre fra mig en uges tid, da jeg er på ferie. Men jeg lover jer at når jeg kommer hjem, at der kommer en masse indlæg med hvad vi har lavet, hvad jeg har købt og en masse dagens outfit! Ha en fantastisk sommerferie, bloggere! F.F.F :) <3

Hey Blog!
Tonight my family and I are going to Czech Republic. I am looking forward to go there.The only thing we are going to do, is to relax, shop and spend alot of time with family. I am very sorry to say, that I can blog the whole week, because I am on vacation :( But I promise you, when I get home i will blog alot about what we have been doing, what i bought and alot of outfit of the day. Have a nice vacation! F.F.F#



                                                             Goodbye Denmark.

                                                         And Hello Czech Republic!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar