torsdag den 16. august 2012

OUTFIT OF THE DAY!

Hej Bloggen!
I tirsdags d. 14/8-2012 startede jeg på Nyk F. Katedralskole. Vi havde introdag på skolen og det gik ud på at vi skulle lære vores klassekammerater  godt at kende og det gjorde vi ved at lave en masse sjove lege. Første skoledag var virkelig god og det er virkelig også en god klasse jeg er kommet ind i!
Onsdag d. 15/8-2012 havde 1g'erne. idrætsdag. Klasserne skulle ud og dyste mod de andre klasser. Der var fodbold, hockey, krikket, frisbee, musik og bevægelse og til sidst skulle man lave en pyramide med så mange mennesker som muligt! Det var en mega fed dag kan jeg godt nok sige jer, vi havde det super sjovt. Samtidig med det vil jeg også lige vise mit dagnes outfit fra i går :) F.F.F#



                                                                      Idrætsdag.









                            

                                                                 Blazer: Sisterpoint
                                                                 T-shirt: Gina Tricot
                                                                 Shorts: H&M
                                                                 Shoes: Allstars converse
                                                                 Purse: Crazy Outlet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar